zondag 2 april 2017

Verjaardagskaartjes

Hallo allemaal!

Wat een heerlijk weer is het, he? Echt lente....
De natuur is ook zo mooi op dit moment. Al die mooie, lichtgroene blaadjes die nu uitlopen, alle bloesem. De lente is een van mijn favoriete jaargetijden. 

Wij gaan straks nog even kijken op de bouwplaats, ons huis schiet echt al op! Ze zijn als het goed is, nu de muren van de eerste verdieping aan het metselen. Dan krijg je meteen een beeld van hoe het er een beetje uit gaat zien.

Vandaag heb ik wat verjaardagskaartjes voor je, die ik een tijdje geleden al had gemaakt.
Deze zijn gemaakt met de Sale a Bration set Reverse Words. Ik vond die stempelset zo leuk, die moest ik gewoon hebben!
Door de drukte is het er niet van gekomen om de kaartjes eerder te plaatsen, en nu is de Sale a Bration alweer voorbij...
Maar, niet getreurd, er komen veel sneak peeks aan van de nieuwe jaarcatalogus!

Voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van de kleuren Tip, Top Taupe en Pool Party. En een feestje is het geworden, haha!
De achtergrond heb ik gestempeld met It's Your Day van de stempelset Big on Birthdays (art.nr. 142877, € 33,-, pag. 6)

Grappig om zo je eigen achtergrondje te maken, he?
De andere kaart heb ik heel rustig gehouden. Alleen de stempel, wat woordjes en een stukje washi tape.
Als extra accent heb ik de White Perfect Accents (art.nr. 138416, € 6,25, pag. 177) gebruikt. Het witte laagje heb ik met mijn nagel losgehaald zodat je een soort doorzichtige enamel dot overhoudt. 

Geniet lekker van het mooie weer en tot snel!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam


Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, In Color Designers Series Paper Stack
Stempelset: Reverse Words (SAB, retired), Big on Birthdays
Inkt: Pool Party, Memento Tuxedo Black
Overig: Enamel Shapes, White Perfect Accents, Delicate White Doilies, Mint Macaron Sheer Linnen Ribbon


1 opmerking:

  1. Wat leuk dat jullie huis zo goed opschiet! Echt iet leuks om naar uit te kijken! Prachtige kaartjes, vooral de bovenste vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS