zaterdag 24 juni 2017

Naturally Eclectic

Hallo allemaal!

Zo, het is weer afgelopen met het warme weer. In huis is hier alles goed afgekoeld na de onweersbuien en regenbuien. De bloemen staan er weer fris en fruitig bij en hebben weer voldoende water gehad.
Hopelijk blijft het niet zo en wordt het weer snel zomers...

Ik heb in ieder geval een zomers kaartje voor je, deze keer gemaakt met de Naturally Eclectic -suite (pag. 132/133).
Daarmee zijn de kaartjes van de voorpagina van de catalogus ook mee gemaakt. Meteen een grote favoriet van mij!
Voor de achtergrond van dit kaartje heb ik het Glossy White -papier gebruikt. Het Glossy White -papier blend trouwens supermakkelijk! En is ook heel goed te gebruiken in combinatie met watercoloring. Een must-have voor in je papiercollectie, dus!
De kleuren Powder Pink, Berry Burst en Fresh Fig heb ik erop gesponsd en daarna wat druppeltjes water op het papier laten vallen. Dat geeft zo'n leuk effect als het opdroogt! In de close-up hieronder zie je dat goed:

De bloemen en de blaadjes heb ik gestempeld en daarna uitgestanst met de bijpassende framelits. En als je goed kijkt, zie je ook ge-embosste blaadjes! In deze framelit set zitten namelijk ook emboss onderdelen. Dat geeft een extra leuk effect op je kaartje!

De achtergrond heeft een soort trellis-patroon, deze heb ik ook gemaakt met de framelit uit de set. Deze moet je daarna nog losknippen, maar kun je daarna als een leuk elementje achter je collage gebruiken.

Geniet van je weekend!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Powder Pink, Fresh Fig, Traquil Tide, Glossy White
Stempelset: Oh So Eclectic
Inkt: Powder Pink, Berry Burst, Fresh Fig
Overig: Eclectic Layers framelits dies, Layerd Leaves embossing folder, Delicate White Doilies, Sequin Assortiment Metallics


2 opmerkingen:

  1. Stiekem wel even lekker he dat het weer even wat afgekoeld is?! Maar inderdaad; zo erg als het nu buiten is, hoeft ook weer niet. Heel gaaf kaartje heb je gemaakt!
    Ik vind je techniek van sponzen en dan waterdruppeltjes erop laten vallen heel leuk. Maar, heel gek, ik kan gewoon niet zo mooi sponzen. Het ziet er bij mij altijd veel te 'hard' uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi dit! En ja...de figuurtjes mogelijkheden die je uit die stans kan knippen zijn bijna eindeloos!

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS