zaterdag 10 maart 2018

Zeg het met een bloemetje


Vandaag weer een nieuwe bloghop met de meiden van Stampstories!
Deze keer staat onze hop in het teken van bloemen. Die vind je tenslotte genoeg in de voorjaars- en jaarcatalogus, en ik ben er gek op!


Voor mijn kaartje heb ik de set Lots of Lavender gebruikt. Dit is een van de gratis SAB-cadeaus. Ik vind hem fijn om in de collectie te hebben, het is een heel veelzijdige stempelset.


Als achtergrond voor deze kaart maakte ik een gouden ge-embosste trellis. Deze komt uit de stempelset Hello Friend (art.nr. 144059, € 25,- pag. 17), welke ook al zo veelzijdig is!
Het bosje lavendel knipte ik uit en erachter heb ik een label, lint, wood veneers en die cuts gedaan voor extra laagjes. En als kers op de taart een paar sequins.
Als je goed kijkt, zie je ook de kleine spettertjes.

Nou, laat de lente maar komen!

Hop je nu snel mee naar Steffi Helmschrott? Hieronder nog even onze complete bloglijst:


Gebruikte materialen
Stempelset: Lots of Lavender, Hello Friend
Inkt: Powder Pink, Lemon Lime Twist, Wisteria Wonder, Versamark
Cardstock: Whisper White
Overig: Sweet Cake Frametit Dies, Lemon Lime Twist Ombre Ribbon, Touches of Nature Elements, Gold Embossing Powder, Tutti Frutti Adhesive-Backed Sequins

1 opmerking:

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS