donderdag 31 augustus 2017

Artisan Design Team Bloghop: Merry Patterns

For translation, use the Google Tanslate -button on the right

Als het goed is, ben je via de blog van Mindy Bingamon hier gekomen.
Vandaag een bloghop die in het teken staat van de set Merry Patterns.

Deze set kun je niet terug vinden in de Najaarscatalogus, en is slechts een beperkte tijd te verkrijgen!
Hoe?

Je krijgt deze stempelset GRATIS als je een party host met je vriendinnen en je party minimaal € 350,-opbrengt. Met minimaal 6 vriendinnen die elk rond de € 60,- bestellen, ben je er al!
En je krijgt als hostess niet alleen deze gratis stempelset, maar ook nog eens de Stampin' Rewards (€ 10% va € 200,- en 12% va € 375,-)!
Deze actie eindigt op 31 oktober, dus plan snel je party, roep je vriendinnen bij elkaar en ik kom graag bij je langs!

Nu terug naar mijn project; dit is het kaartje wat ik met deze set heb gemaakt: 

Voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van de omlijning van het hert als basis voor de achtergrond. Erover heen heb ik vellum gebruikt, dat geeft een net wat zachtere uitstraling.
Van het Merry Little Christmas dsp  heb ik een strookje gebruikt om het hert erboven op meer op te laten vallen.
Het hertje in de cirkel heb ik eerst met de omlijning gestempeld, en daarna met het patroontje erin gestempeld en uitgeknipt. Het is nu net of hij een gezellige sweater aan heeft...

Nou, hop je snel verder naar Paula Dobson (klik!)? Zij maakt zulke mooie dingen, je raakt vast geïnspireerd! 


  
Hieronder nog onze complete bloglijst:

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White Thick Cardstock, Whisper White, Merry Little Christmas dsp, Lemon Lime Twist, Vellum
Stempelset: Merry Patterns
Inkt: Basic Black, Old Olive
Overig: Hearts and Stars Embellishments, Jute Twine, Layering Circles Framelit dies, Decorative Ribbon Border Punch

9 opmerkingen:

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS