zaterdag 10 februari 2018

Bloghop Stampstories

- For translation, use the Google-translate button on the right! - 

Hallo allemaal!

Jullie hebben een tijdje al niet meer van mij gehoord. Ik was heel druk bezig met de verhuizing; mijn scrapkamer was ook niet klaar waardoor alle spullen nog ingepakt waren. Iets maken lukte daarom niet...
Maar gelukkig is mijn scrapkamer al een stukje ingericht!

Hieronder tref je twee creaties aan voor de bloghop van Stampstories. Wij zijn een groep ex-Artisan Design Team leden uit Europa, en we doen elke maand een leuke bloghop!
Deze keer staat een sketch van Chantal de Kaste centraal:


En hieronder mijn creaties.
Sorry voor de belichting, die is niet al te best.... Ik moet in de nieuwe situatie nog even uitvogelen hoe ik mijn daglichtlamp het beste kan positioneren. Gelukkig zijn we alweer op weg naar langer licht, dat gaat zeker helpen!


Maar nu terug naar de kaartjes. Voor het Hugs-kaartje heb ik de stempelset Heart Happiness gebruikt. Die is echt zo leuk! Er zitten veel verschillende hartjes in. Als achtergrond heb ik hele kleine hartjes gebruikt.

Het bloemenclustertje komt van het mooie Petal Passion dsp. Op het kaartje eronder heb ik die ook gebruikt, samen met een stempel van de set Petal Palette. Die hele suite is echt mijn favoriet, mooie bloemen en veel zwart/wit!


Omdat het nu nog de Sale-a-Bration periode is, kun je voor elke € 60,- een leuk kado uitzoeken.
De folder staat rechts!

Leuk dat je langsgeweest bent! Hop nu snel verder naar Steffi Helmschrott (klik!)!
Hieronder de complete bloghop-lijst:

Miriam van Eyden --> Hier ben je nu!
Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Smokey Slate, Lemon Lime Twist, Flirty Flamingo, Petal Passion dsp
Stempelsets: Heart Happiness, Petal Passion, Labeler Alphabet
Inkt: Powder Pink, Lemon Lime Twist, Basic Black
Overig: Petals & More thinlits, Hearts & Stars elements, Decorative Ribbon borderpunch, Tutti Frutti Adhesive-Backed Sequins


3 opmerkingen:

  1. very cool! I love the wooden heart, it works as a spot :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Miriam, eine tolle Karte! Der Sketch ist wirklich sehr gut umgesetzt. Liebe Grüße Maike

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS